Edellisen kirjoitukseni jälkimainingeissa sain monelta ihmiseltä soittoja ja viestejä, kiitos niistä -tulivat tarpeeseen. Vaikka ehkäpä sitä voisi sanoa että tuollaisella tekstillä oikein kerjää yhteydenottoja.. Noh, nyt on kuitenkin uusi ääni kellossa.

Olen aiemmin miettinyt mitä ihmiset tekevät kalenterilla, eivätkö ihmiset luota omaan pääkoppaansa sen vertaa että latoisivat sinne omat menonsa. Viimeaikoina olen kuitenkin huomannut kuinka sopimani tapaamiset tai muut vierailut livahtavat ohi, vaikka kuinka olisin ne joskus omasta mielestäni päähäni hakannut. Mainittakoon eräskin sunnuntai, vai olikos se nyt sittenkin lauantai, jolloin piti mennä käymään rakkaalla siskollani mutta olin päivän myöhässä.. Käsittämätöntä, minun kyllähän minun loistavalla muistillani tuollaiset asiat pitäis muistaa. Vaan kun en muista.. Tästä asiasta(ja monesta muusta unohtamastani asiasta) kimpaantuneena päätin aloittaa kalenterin pitämisen. Ja kuin tilauksesta kotiini läiskähti uudenuutukainen IOL:n(tietämättömille tiedoksi: luetaan Insinööriliitto) kalenteri, mutta ongelmana on se etten osaa käyttää kalenteria muuhun kuin ristinollan pelaamiseen fysiikan tunnilla. Onkohan jollain kansanopistolla, mitään  kursseja otsikolla "kalenteri tutuksi"?  No mun tuurilla siellä käytäisiin vain jotain tähtimerkkejä, opeteltaisiin kuun asentoja ja joka kerta olisi nimipäiväpistarit, unohtamatta tietenkään liputuspäivätenttejä. Mutta oikeasti,  miten opin käyttämään kalenteria? En ole kertaakaan muistanut katsoa sieltä mitään, saati että olisin kirjoittanut sinne mitään muutakuin että 20.07 on omat synttärit -ihan kuin sitä ei muistasi. No ehkäpä mä opin joskus...
Nyt pitää aloittaa erittäin mielenkiintoiseen kurssiin nimeltä Materiaaliopin perusteet liittyvä työ nimeltä "oppimispäiväkirja" saa nähdä mitä sinne keksii kun kurssi loppui kolme viikkoa sitten, ja päiväkirjaa olisi pitänyt kirjoittaa joka luennon jälkeen. Noh muutama opettajaa mielistelevä sana sinne tänne niin hyvä tulee..

Ai niin, kaikille kiinnostuneille tiedoksi että tenttiviikko meni hyvin, kaikki paitsi matikka meni selvästi läpi.